Dersler

Meditasyon (Ücretsiz)

Mindfulness temelli çalışmalar ile beden ve nefes farkındalığına alan açan, meditasyon ve farkındalık pratiklerinin sunulduğu seanslardır. Oasis eğitmen ekibinin sunduğu meditasyonlar dışında, sizin için tasarlanmış meditasyon odasında dilediğiniz zaman meditasyon için oturabilirsiniz. Meditasyonlara katılım ücretsizdir.

Freedom Vinyasa

Her bedenin farklı olduğu anlayışı ile akışlar içerisinde; oyunsu bir araştırma sunan derslerdir. Katı bir hiza tekniği sunmaz,  beden ve nefes farkındalığı ile kişiyi kendi sınırlarına nazikçe bakmaya yönlendirir. Etkili biçimde özgürlüğü ve hareket koordinasyonu sağlar.

Restoratif Yoga

Battaniye, yoga bloğu, yastık gibi yardımcı malzemeler kullanarak kişinin, bedeni tam anlamıyla yerçekimine doğru derin bir gevşemeye bıraktığı yoga pratiğidir. Kas ve fiziksel güç özellikle kullanılmaz, oturarak veya yatarak yapılan duruşlarda uzun süreler kalınarak bedenin kendini bırakması yoluyla bedensel bir açılma ve zihinsel bir dinlenmeye ulaşılır.

Yin Yoga

Yin yoga kaslar ile değil, bütün vücudumuzu saran bağ dokular ile çalışır. Bütün vücudu serbest bırakarak girilen pozlarda dokuların yumuşayabilmesi için uzun süre kalınır. Bedensel etkileri kadar duygusal olarak da güçlü bir çalışma olan Yin Yoga’da pozların içerisinde uzun süre kalmak, yavaşlamayı, yumuşamayı, bırakmayı ve güven duygusunu da hatırlatır. Her seviyeye açıktır.

All Levels Yoga

Yoga uygulamasında temel olan bedendeki hislere odaklanma anlayışının, derse katılan öğrencilerin fiziksel deneyimlerini gözeterek farklı varyasyonlar sunularak verildiği derslerdir. Başlangıç seviyesinden ileri seviyeye kadar her türlü pratiğe açıktır.

Advanced Yoga

Yoga pratiğine uzun zamandır devam eden, daha güçlendirici pozları denemek isteyenlere açık, dayanıklılık ve hiza araştırmasına dayanan derslerdir.

Jivamukti Yoga

1984’te Sharon Gannon ve David Life tarafından derlenen bir yoga yöntemidir. Sanskritçe Jivan+Mukta kelimelerinin birleşmesinden oluşur. Jiva: bireysel ruh, Mukti: özgürlük. Yaşarken özgürleşmiş olan anlamına gelir. Jivamukti Yoga tüm yaşayan varlıklara merhamet göstererek aydınlanmaya giden yolların öğretilmesidir. Jivamukti metodu uluslararası kabul görmüş dokuz Hatha Yoga stilinden bir tanesidir.

Yin Yang Yoga

Yang akışların Yin pozlar ile tamamlandığı, aktif pozlardan pasif pozlara değişen akışlardan oluşan derslerdir. Her seviyeye açıktır.

Ashtanga Yoga

Ashtanga yoga, fiziksel, zihinsel, duygusal ve ruhsal gelişime yardımcı olmak için binlerce yıl boyunca gelişen bir bilim ve uygulamadır.

Asana uygulaması, beden, zihin ve ruhun birleşmesi için her uygulayıcının ilerleyebileceği bir dizi adım olan bir dizi duruş içerir.

Nefesin kontrolü sayesinde zihni kontrol edebiliriz. Ve hayat daha kolay akacak.

Nefes alırken hareket etmek, ashtanga yoga pratiğinin meditatif yönünün özüdür.

Iyengar Yoga

Yoga pozlarının vücuda ve zihne derin etki etmesi için ideal pozlamayı workshop derinliğinde anlatan derslerde, farklı beden yapısına göre pozun nasıl modifiye edilmesi veya desteklenmesi gerektiği aktarılıyor. Her seviyeye uygundur.

Hamile Yogası

Hamilelik döneminini, bedensel, zihinsel ve ruhsal olarak rahat geçmesine destek sunan dersler, anne ve bebeği doğuma hazırlayan bir deneyim sunar. 

Vinyasa Yoga

Vinyasa yoga, zihin ve bedende dengeyi sağlamak için hareket ve nefesi birbirine bağlayan bir yoga türüdür. Vinyasa yogada sürekli bir akış elde edilmesi için seçilen bağlantılı pozlar nefesle hizalanır. Genellikle yukarıya doğru açılmanın olduğu pozlarda nefes alınırken, aşağı kapanma veya öne bükülmelerin yer aldığı pozlarda nefes verilir.

Her Seviyeye açık derslerdir.

Budokon Yoga

Budokon japonca  bu-do-kon kelimelerinden oluşan ''savaşçı ruhun yolu'' anlamına gelir. Hepimizin içinde olan savaşçıyı hatırlayıp uyandırmanın bir biçimi, ışığın ve erdemin savaşçısının yoludur. Savaş sanatları, yoga ve yaşam sanatları birliğinden oluşur. Pratikte klasik hatha yoga pozları, dövüş sanatları pozları ile uyum içerisinde bir akışla sergilenir. Bu akış ve pratik bize bedenimiz aracılığı ile içimizdeki enerjiyi ve gücü hatırlatır.

Yoganın Temelleri (Kapalı Grup Dersi)

Toplam 8 dersten oluşan bu program kapalı grup olarak verilmekte ve her derste;

* Patanjali Yoga Sutralarda geçen Yoganın sekiz kolu üzerinde paylaşımlar ile yoga felsefesine giriş

* Poz araştırmaları ile bedensel farkındalık 

* Meditasyon ve nefes çalışmaları ile içsel bir farkındalık geliştirerek yoganın temellerini atıyor olacağız. 

Hatha Yoga

Hatha yoga, bilinen en temel yoga stilidir. Nefes ve hareketin beraber akışının uygulandığı bir derstir. Her seviyeye açıktır.

Yoga Fundamentals

Yogaya yeni başlayanlar için uygun, temel yoga pozlarının ve akışlarının yapıldığı derstir.

Vinyasa & More

Başta farklı yoga stilleri olmak üzere; modern dans, fiziksel tiyatro, tai chi vb. birçok farklı hareket disiplininin birleştirildiği akışların yer aldığı derslerdir. Nefes ve hareket birlikte akarken, zihnin hareket kalıplarından uzaklaşmasını sağlar.

Power Yoga

Power Yoga dayanıklılık ve güç kazanmaya odaklanan bir yoga disiplinidir. Hızlı, tempolu ve yoğun bir aktivitedir. Bir duruştan diğerine hızla geçerek nefesinizi vücudunuzun farklı hareketlerine bağlarsınız.

Power Yoga, egzersiz esnasında kalp atış hızını arttırarak vücudun temiz kanı ve oksijeni organlara daha hızlı bir şekilde ulaştırmasına yardım eder. Bu da gün içerisinde kendini daha zinde, dinamik ve enerjik hissetmeni sağlar.

Temel olarak vücudunu eğitebilmene destek olur. Power Yoga'da bazı farklı duruşlar bulunur. Bu duruşlar vücudun farklı noktalarını güçlendirmeye yöneliktir. Bu disiplin sayesinde vücudunun zayıf olan bölgelerini tanıyıp kendini geliştirebilirsin.

 

Movement

Bu derste hareket bakış açısı ile tüm bedeni kapsayan çalışmalar yapılır. Bedenimize ve hareket edişimize farklı bir bakış açısı geliştirmek amaçlanır. Kompleks hareket referansları ve akış çalışmaları içerir.

Bu derslerde omurga farkındalığı, zemin bağlantısı, koordinasyon, obje manipulasyonu ve hareket modelleri üzerinde çalışılmaktadır.

Gayatri Yoga Flow

Hatha yoga temelleri üzerine inşa edilen, dans ve müzik ile iç içe akan somatik etkileri de olan, özgür bir vinyasa tarzıdır. Derslerde zihnin alıştığı uygulama biçiminin dışına çıkarak, fiziksel ve zihinsel sınırların fark edilmesi ve yumuşakça ötesine geçilmesi, hedeften ziyade kendiliğinden gelişen bir hal olarak yaşanır.

Ders, yoga asanalarının müzik eşliğinde birbiri ardına aktığı bir dans formunda devam ederken, kişinin kendine ve bedenine dair farkındalığı da artar. Mantralar ve etnik enstürmanların yer yer eşlik ettiği ders, doğaçlama çalışmaları, dinamik meditasyon, mantra meditasyon ya da yoga nidra ile sonlanır.

Deep Stretch

Yin ve yang pozlarda nefes farkındalığı ile  pozun içerisinde uzun süre kalınan, nefesin derinleşmesi ve yumuşaması ile pozlarda derinleşmeyi sağlayan derslerdir. 

Yoga Therapy (ENG)

Yoga therapy follows a method i put up together as sequences to add ROM and understanding body mechanics in form of yoga asanas in the body.

Starts with a meditation ,

We practice asanas and movements for hips, shoulders and spine.

And i end the session with a finishing sequence and a relaxation or pranayama.

Everyone can join , it’s fun and raise body awareness.

Decent sweat in yoga form.

In general it will give you a mobile healthy body.

Ashtanga Yoga (ENG)

In the Ashtanga practice, which consists of a series of poses that progress one after the other with the synchronization of breath and movement, a physical purification also takes place while the meditative area is opened.

Yoga Therapy

Hip Mobility

Hip mobility dersleri, kalçamızın hareket kapasitesini arttırarak hem günlük hayattaki komforumuzu hem de uğraştığımız spesifik sporlardaki performansımızı arttırmak için her seviyeden öğrencinin yararlanacağı bir ders. Bu ders, daha esnek olmak ve bu esneklikte güç üretebilir hale gelmek için tasarlandı.

Myofascial Sequence

Myofascial Sequence dersi bildiğimiz yaratıcı vinyasa akışlarının miyofasyal meridyen temeline oturtulmuş halidir. Miyofasyal meridyen sistemi de aslında vücudumuzda her şeyin bir bütün olduğunu, bir pozu yaparken tek bir kas yerine birçok kasa, bir bütüne hitap ettiğimizi anlatır. Dolayısıyla bu ders bütüncül bir bakış açısına sahiptir. Bu dersteki amacımız; bedeni uyararak fasyal özellikleri bedene yüklerken aynı anda güçlenmek, mobiliteyi artırmak ve bedenin limitlerini zorlarken, beden için “yeni” olanı denerken beynin adapte olma yeteğine (nöroplastisite) hitap etmektir.

Self Defense

.